OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – KLIENT URZĘDU MIASTA BRAŃSK

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta Brańsk, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
    zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Rafał Andrzejewski iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl, nr tel: 504976690.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacja obowiązków lub uprawnień gminy wynikających z przepisów prawa oraz wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, a w szczególności:
    1. spraw publicznych o znaczeniu lokalnym, niezastrzeżone ustawami na rzecz innych podmiotów,
    2. zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty. w szczególności obejmujące sprawy:
      • ładu przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej;
      • gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego;
      • wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz;
      • działalności w zakresie telekomunikacji;
      •  lokalnego transportu zbiorowego;
      • ochrony zdrowia;
      • pomocy społecznej, w tym ośrodków i zakładów opiekuńczych;
      • wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;
      • gminnego budownictwa mieszkaniowego;
      • edukacji publicznej;
      • kultury, w tym bibliotek gminnych i innych instytucji kultury oraz ochrony zabytków i opieki nad zabytkami
      • kultury fizycznej i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych;
      • targowisk i hal targowych;
      • zieleni gminnej i zadrzewień;
      • mentarzy gminnych;
      • porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, w tym wyposażenia i utrzymania gminnego magazynu przeciwpowodziowego;
      • utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych;
      • polityki prorodzinnej, w tym zapewnienia kobietom w ciąży opieki socjalnej, medycznej i prawnej;
      • wspierania i upowszechniania idei samorządowej, w tym tworzenia warunków do działania i rozwoju jednostek pomocniczych i wdrażania programów pobudzania aktywności obywatelskiej;
      • promocji gminy;
      • współpracy i działalności na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 60 i 573);
      • współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw;
    3. innych spraw publicznych ustawowo przekazanych;
    4. zadań zleconych z zakresu administracji rządowej na podstawie ustawy oraz porozumień;
    5. zadań z zakresu właściwości powiatu oraz województwa na podstawie porozumień z tymi jednostkami.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e oraz art. 9 ust. 2 lit. a, b, c, g, i, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej zwane RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności Ustawa z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. 2017 poz. 1875) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom danych np. z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, księgowej, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji zadań Administratora wynikających z przepisów prawa. W przypadku niepodania tych danych, niemożliwa jest realizacja w/w celów. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  7. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania;
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    3. wniesienia sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania;
    4. przenoszenia danych osobowych;
    5. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    7. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przesłanki legalności jakim jest zgoda na przetwarzanie danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  9. W przypadku wyczerpania przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń a także w interesie publicznym, do celów badań
    naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych.
  11. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Jeżeli doszłoby do w/w przekazania zastanie Pani/Pan poinformowany o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego stopnia ochrony.
 
 

Ikona docx 11.OI-DEBATA O STANIE GMINY 1.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 24,12 kB ]

Ikona docx 1a. OI KPA.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,11 kB ]

Ikona docx 1g. Obow.inf.- umowy cywilnoprawne.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 22,75 kB ]

Ikona docx 3. UG OI MONITORING WIZYJNY na stronę.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 27,23 kB ]

Ikona docx Klauzula informacyjna CEDIG.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,46 kB ]

Ikona docx Klauzula informacyjna DOWODY OSOBISTE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,97 kB ]

Ikona docx Klauzula informacyjna OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,40 kB ]  

Ikona docx Klauzula informacyjna PETYCJE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,52 kB ]

Ikona docx Klauzula informacyjna PODATKI i OPŁATY.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,48 kB ]

Ikona docx Klauzula informacyjna REJESTR WYBORCÓW.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,46 kB ]

Ikona docx Obowiązek RODO - zakup preferencyjny paliwa stałego przez gospodarstwa domowe.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,75 kB ]

Ikona docx OI obrady RG.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 18,86 kB ]

Ikona doc OI ponowne wykorzystanie ISP.doc, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [ 44,00 kB ]

Ikona docx OI REKRUTACJA STANOWISKO URZĘDNICZE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,78 kB ]

Ikona docx OI SKARGIWNIOSKI.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 20,94 kB ]

Ikona doc OI świadczenia źródła ciepła.doc, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [ 47,50 kB ]

Ikona docx OI umowy 14 UMOWA REPREZENTACJA ( stan. UODO 30 czerwca 2020).docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 27,85 kB ]