Obowiązek informacyjny DrukujZapisz

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – KLIENT URZĘDU

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Brańsk reprezentowany przez Burmistrza, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk. Tel. 857375005, e-mail: sekretariat@bransk.um.gov.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się drogą elektroniczną pod adresem sekretariat@bransk.um.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacja obowiązków lub uprawnień gminy wynikających z przepisów prawa oraz wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, a w szczególności:
    1. spraw publicznych o znaczeniu lokalnym, niezastrzeżone ustawami na rzecz innych podmiotów,
    2. zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności obejmujące sprawy: 
      - ładu przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej;
      - gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego;
      - wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych,
      - zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz;  działalności w zakresie telekomunikacji;
      - lokalnego transportu zbiorowego;
      - ochrony zdrowia;
      - pomocy społecznej, w tym ośrodków i zakładów opiekuńczych;
      - wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;
      - gminnego budownictwa mieszkaniowego;
      - edukacji publicznej;
      - kultury, w tym bibliotek gminnych i innych instytucji kultury oraz ochrony zabytków i opieki nad zabytkami kultury fizycznej i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych;
      - targowisk i hal targowych;
      - zieleni gminnej i zadrzewień;
      - cmentarzy gminnych;
      - porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, w tym wyposażenia i utrzymania gminnego magazynu przeciwpowodziowego;
      - utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych;
      - polityki prorodzinnej, w tym zapewnienia kobietom w ciąży opieki socjalnej, medycznej i prawnej;
      - wspierania i upowszechniania idei samorządowej, w tym tworzenia warunków do działania i rozwoju jednostek pomocniczych i wdrażania programów pobudzania aktywności obywatelskiej;
      - promocji gminy;
      - współpracy i działalności na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2023.571 t.j. z dnia 2023.03.27 z póżn. zm.);  - współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw;
    3. innych spraw publicznych ustawowo przekazanych;
    4. zadań zleconych z zakresu administracji rządowej na podstawie ustawy oraz porozumień;
    5. zadań z zakresu właściwości powiatu oraz województwa na podstawie porozumień z tymi jednostkami.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e oraz art. 9 ust. 2 lit. a, b, c, g, i, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r (dalej zwane RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności Ustawa z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom danych np. z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, księgowej, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych. Dane mogą być przekazywane uprawnionym organom publicznym, na podstawie odpowiednich przepisów prawa. 
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji zadań Administratora wynikających z przepisów prawa. W przypadku niepodania tych danych, niemożliwa jest realizacja w/w celów. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych, prawo do sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (ale tylko w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda).
  8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń a także w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych.
 
 

Ikona docx11.OI-DEBATA O STANIE GMINY 1.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 24,12 kB ]

Ikona docx1a. OI KPA.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,11 kB ]

Ikona docx1g. Obow.inf.- umowy cywilnoprawne.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 22,75 kB ]

Ikona docx3. UG OI MONITORING WIZYJNY na stronę.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 27,23 kB ]

Ikona docxKlauzula informacyjna CEDIG.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,46 kB ]

Ikona docxKlauzula informacyjna DOWODY OSOBISTE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,97 kB ]

Ikona docxKlauzula informacyjna OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,40 kB ]  

Ikona docxKlauzula informacyjna PETYCJE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,52 kB ]

Ikona docxKlauzula informacyjna PODATKI i OPŁATY.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,48 kB ]

Ikona docxKlauzula informacyjna REJESTR WYBORCÓW.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 19,46 kB ]

Ikona docxObowiązek RODO - zakup preferencyjny paliwa stałego przez gospodarstwa domowe.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,75 kB ]

Ikona docxOI obrady RG.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 18,86 kB ]

Ikona docOI ponowne wykorzystanie ISP.doc, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [ 44,00 kB ]

Ikona docxOI REKRUTACJA STANOWISKO URZĘDNICZE.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 23,78 kB ]

Ikona docxOI SKARGIWNIOSKI.docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 20,94 kB ]

Ikona docOI świadczenia źródła ciepła.doc, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [ 47,50 kB ]

Ikona docxOI umowy 14 UMOWA REPREZENTACJA ( stan. UODO 30 czerwca 2020).docx, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [ 27,85 kB ]

Powrót
`